Cum cumpăr

 

Caută produsele dorite

 

Produsul pe care dorești să îl comanzi poate fi găsit prin:

  • utilizarea meniului din prima pagină, sau
  • prin utilizarea filtrelor din stânga paginii, sau
  • prin folosirea câmpului de căutare.

 

Adaugă în Coș

 

În momentul în care ai apăsat „Adaugă în coș”, produsul este automat transferat în coșul de cumpărături.
Menționăm că un produs (același cod sau aceeași dimensiune și culoare) nu poate fi transferat în coș decât o singură dată în cadrul unei comenzi. Ai posibilitatea de a selecta numărul de bucăți dorit, din fiecare cod de produs. Acest total se va regăsi in Coșul de cumpărături.

Poți adăuga în coș mai multe produse, din categorii diferite.

 

Verifică comanda


După adăugarea fiecarui produs, iți recomandăm să revizuiești lista produselor selectate și cantitățile puse în coș. Poti să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau la toate produsele selectate.

 

Detalii de facturare și livrare comanda

 

După adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să selectezi detaliile de facturare, metoda de plată dorită și modalitatea de livrare preferată (ridicare personală din showroom sau din oficiile poștale, livrare prin curier).
Produsele resigilate nu beneficiază de eventualele promoții care însoțesc produsele noi.
 
Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimite comanda”. La scurt timp după apăsarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii.

După adăugarea în coș a tuturor produselor pe care dorești să le comanzi, pentru încheierea comenzii, va trebui să completezi următoarele informații:

 

  • Datele tale: informații necesare trimiterii coletului către tine
  • Metoda de plată: alege modalitatea în care vei plati comanda; opțiunile disponibile sunt :
  • Plată ramburs în numerar la livrarea produselor*
  • Online prin Card bancar sau Card Avantaj
  • Prin Link de plată cu cardul; după confirmarea telefonică a comenzii vei primi, odată cu factura proformă de avans sau finală, un link de plată pentru a achita contravaloarea    acesteia cu un card de debit/credit.
  • Prin ordin de plată în contul IBAN RO36BACX0000004502425001, deschis la Unicredit Bank SA - Sucursala MARASESTI, specificând explicit Numele persoanei care a făcut comanda online și Numărul comenzii; livrarea produselor se face după încasare
  • La orice ghișeu bancar: numerar sau cu card bancar în contul IBAN RO36BACX0000004502425001, deschis la Unicredit Bank SA - Sucursala MARASESTI; livrarea produselor se face după încasare;
  • La sediul Radox: numerar sau prin card bancar (POS)
  • Modalitatea de livrare**: alege modalitatea prin care vei primi comanda; opțiunile sunt:
  • Ridicare personală din showroom-ul Radox
  • Livrare prin curier

* pentru plata Ramburs ai ca opțiune numai varianta de livrare prin curierat
** în situația în care ai în coș atât produse cu status „În Stoc”, cât și produse cu status „La Comandă”, poți opta pentru livrarea acestora separat sau împreună, după ce intră în stoc toate produsele comandate.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este apăsarea butonului “Trimite comanda”.

 

Confirmarea comenzii pentru produse care sunt afișate „În stoc”

 

Imediat după trimiterea comenzii, vei primi un e-mail automat de confirmare a înregistrării comenzii:
„Iți mulțumim că ai comandat de la RADOX și că ai ales să ai încredere într-un producator român. Din respect pentru clienţii noştri şi din pasiune pentru ceea ce facem, creştem constant standardele de confort şi design pentru cei care intră în contact cu produsele și soluțiile noastre. Sperăm că viața și confortul tau să fie imbunatățite ca urmare a achiziției făcute de la RADOX. Regăsesti mai jos detaliile comenzii.”

La scurt timp după procesarea comenzii, vei primi un e-mail automat cu factura proformă corespunzătoare comenzii tale.

Cel mai târziu, în urmatoarea zi lucrătoare vei fi contactat de un reprezentant RADOX pentru verificarea și confirmarea comenzii.

** în situația in care ai în cos atât produse cu status „În Stoc”, cât și produse cu status „La Comandă”, poți opta pentru livrarea acestora separat sau împreună, după ce intră in stoc toate produsele comandate.

 

Confirmarea comenzii pentru produse care sunt afișate cu status „La comandă”

 

Imediat după trimiterea comenzii, vei primi un e-mail automat de confirmare a înregistrării comenzii.

Cel mai târziu, în urmatoarea zi lucrătoare vei fi contactat de un reprezentant RADOX pentru verificarea comenzii.

Pentru achiziționarea produselor indicate "La comandă" este necesară plata unui avans de cel putin 30% din valoarea acestora înainte de lansarea comenzii de producție sau a comenzii de import. Termenul de execuție efectiv se calculează începând cu data încasării acestui avans.

Achitarea avansului de 30% poate fi făcută prin următoarele metode, în baza numărului de confirmare a comenzii:

  • Online prin link de plată
  • De la orice bancă prin Ordin de Plată
  • Numerar sau prin card (POS) la sediul Radox

** în situația in care ai în coș atât produse cu status „În Stoc”, cât și produse cu status „La Comandă”, poți opta pentru livrarea acestora separat sau împreună, după ce intră in stoc toate produsele comandate.

Dacă ai comandat un produs într-o culoare alta decât albul standard RAL 9010, compania RADOX S.R.L. va respecta comanda conform RAL-ului comunicat în comandă.

Pe această cale dorim să te informăm că vopseaua folosită de RADOX S.R.L. este furnizată de liderul mondial Akzo Nobel, care respectă standardele internaționale ale paletarului de culori cu coduri RAL.
Este important de menționat că există posibilitatea ca nuanțele afișate pe internet sau în cataloage să suporte diferențe de culoare față de nuanțele rezultate când vopseaua este aplicată pe metal sau geam.
Compania RADOX S.R.L. nu își asumă răspunderea pentru eventualele diferențe de culoare între nuanțele afișate pe anumite canale de informare, internet sau cataloage și nuanța care va reieși efectiv pe produsul comandat de tine.
In situația în care culoarea rezultată este alta decat cea percepută de tine la momentul comenzii, RADOX S.R.L. nu va fi considerat responsabil și nu va da curs solicitarilor pentru rambursarea contravalorii produselor. Radiatoarele vopsite în culori speciale, respectiv altele decât RAL 9010 sau RAL 9016, nu se pot revopsi din cauza proceselor tehnologice implicate și nu se pot returna.

 

Urmărirea comenzilor

 

Cu ajutorul numelui de utilizator și a parolei introduse, poți să te autentifici pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, să modifici sau sa ștergi profilul tău sau să faci comenzi ulterioare fără a reintroduce datele de contact.

Pentru detalii despre produse și servicii sau consultanță pentru crearea contului/comenzii tale, ne poți contacta telefonic.